Держпродспоживслужба запускає централізовану платформу опрацювання звернень
Держпродспоживслужба запускає централізовану платформу опрацювання звернень громадян, яка є складовою частиною проєктів цифрової трансформації захисту прав споживачів.
Платформою передбачений автоматизований прийом та маршрутизація звернень громадян, що надходять через сайт, бот чи пошту, автоматизовані процеси формування всіх супровідних документів (листів, запитів, наказів, доручень). У режимі онлайн тепер можна відслідкувати терміни та статуси виконання звернень, отримати всю необхідну аналітику.
Під час пілотної стадії впровадження проєкту на платформі опрацьовувалися звернення, що надходили до центрального апарату Держпродспоживслужби та Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві. Вже за кілька місяців очікується розгортання платформи опрацювання звернень у всіх областях України. Сайт – Дежпродспоживслужба.