Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області захищає права споживачів
У квітні 2023 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області надійшло звернення від мешканця Полтавської області щодо порушення його прав як споживача магазином з продажу електроніки під час реалізації права заявника на своєчасне гарантійне обслуговування.
Як зазначив заявник, у лютому 2023 року він придбав в одному із магазинів з продажу електроніки м. Лубни мобільний телефон Xiaomi Redmi Note 11S.
Через декілька днів після придбання телефон перестав працювати, тому споживач звернувся до магазину з вимогою про безоплатне усунення недоліків товару.
Проте, магазин відмовив у поверненні телефону з ремонту у 14 – денний термін, як це передбачено ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист споживачів», аргументуючи свої дії особливим правовим режимом воєнного стану на території України, що на думку магазину зумовлює можливість продовження терміну ремонту.
Спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області провели відповідну роботу для повного та всебічного розгляду звернення заявника та забезпечили захисту його прав як споживача.
За результатами проведеної роботи наразі між споживачем та магазином з продажу електроніки врегульовано взаємовідносини, а саме – заявнику повернуто відремонтований телефон.
Звертаємо увару споживачів на необхідність уважного вивчення акту приймання товару на гарантійне обслуговування, зокрема, строків проведення ремонту. Відповідно до чинного законодавства ремонт строком більше 14 днів можливий лише за згодою споживача.