Чи обов’язково у торговельному приміщенні розміщувати куточок покупця і яка інформація в ньому повинна бути?
Відповідно до п.10 Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 р. №833 (далі — Порядок №833), всі суб’єкти господарювання, що провадять торговельну діяльність через роздрібну, дрібнороздрібну торговельну мережу та мережу закладів ресторанного господарства (ресторани, кафе, кафетерії тощо), повинні забезпечити:
- наявність на видному та доступному місці куточка покупця, у якому розміщується інформація про найменування власника або уповноваженого ним органу, адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів;
- розміщення ліцензії відповідно до встановлених законодавством вимог;
- продаж товарів та їх обмін згідно з установленими правилами і нормами.
На вимогу споживача (покупця) відповідальний працівник суб’єкта господарювання повинен надати йому Порядок №833, Закон України “Про захист прав споживачів”, санітарні норми, правила продажу окремих видів товарів відповідно до спеціалізації суб’єкта господарювання.
- адреса і номери телефонів органу, що забезпечує захист прав споживачів у Полтавській області:
- Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області Тел. (0532) 54 57 59.
Постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 р. №168 відмінено ведення «Книги відгуків і пропозицій».
Розміщений на видному і доступному місці, правильно оформлений куточок споживача наочно демонструє легальність діяльності суб’єкта господарювання, відповідальне ставлення до додержання вимог законодавства та прав споживачів, відкритість і доброзичливість до споживача суб’єкта господарювання!