Увага! На Полтавщині новий вид шахрайства!
До Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області почали надходити звернення від споживачів щодо укладення договору поза торговельними або офісними приміщеннями та придбання (замовлення) товарів на презентаціях.
Зі слів споживачів, які звертаються до Головного управління, все відбувається за орієнтовною «схемою»: громадянам на мобільний телефон надходять телефонні дзвінки із запрошенням відвідати презентацію товарів. На запитання: «Звідки взяли номер мобільного», аргументують, що «надали Ваші знайомі, які вже придбали у нас товари та сказали, що для Вас це буде актуально».
А потім, зі слів споживачів, коли вони відвідують презентацію все відбувається, як під гіпнозом і вони купують НЕ ПОТРІБНІ їм товари на десятки тисяч гривень (споживачі, які звернулись до управління сплатили по 41000 грн. кожний, у кого не було коштів оформили кредити на місці).
Ейфорія після презентації проходить через кілька днів і покупці шоковані від власних дій, яких навіть не можуть пояснити, причому кожний з них підписав договір, відповідно до якого придбав товар за власним бажанням (з приміткою, що підписання договору відбувається з відеофіксацією). Оперативно вирішити питання не має можливості, оскільки на телефонні дзвінки або не відповідають, або обіцяють розглянути питання при цьому питання щодо повернення коштів залишаються не вирішеними.
Тому, закликаємо бути більш обачними, не поспішати укладати договори на подібних презентаціях та сплачувати кошти, обдумайте отриману інформацію, порадьтеся з родичами та знайомими, подивіться інформацію, відгуки та вартість товару в інтернеті (до речі за інформацією споживачів дані товари в сотню разів дешевші на різноманітних сайтах), а вже потім ухвалюйте рішення про придбання товару.
Враховуючи, що переважна більшість громадян, які звернулись до управління, пенсійного віку, закликаємо молодше покоління провести бесіди з батькам, бабусями, застережіть їх від не обмірковаих вчинків, адже, «попереджений – захищений»!
Законодавчо права споживача, в разі укладення договору поза торговельними або офісними приміщеннями, регламентовано ст. 12 Закону України «Про захист прав споживачів», відповідно до якої у разі реалізації продукції поза торговельними або офісними приміщеннями споживач має право розірвати договір за умови повідомлення про це продавця (виконавця) протягом чотирнадцяти днів з дати отримання документа, який засвідчує факт здійснення правочину поза торговельними або офісними приміщеннями чи прийняття продукції або першої поставки такої продукції, за умови, що така продукція є річчю, а прийняття чи поставка продукції відбувається пізніше часу одержання споживачем документа на їх продаж.
І якщо Ви вже потрапили до такої ситуації, обов’язково звертайтеся до суб’єкта господарювання зазначеного у договорі з письмовою заявою про розірвання договору та направляйте її рекомендованим листом з повідомленням про вручення на адресу, зазначену у договорі (залишивши собі копію).
Увага! Для отримання консультацій та роз’яснень звертайтеся до Управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області щоденно з понеділка по четвер: з 8.00 до 17.00, п’ятниця з 8.00 до 15.45 обідня перерва: з 12.00 до 12.45, номер тел. (0532) – 54 – 57 -59.