Неналежна якість побутової техніки – причина звернень споживачів до Головного управління Держпродспоживслужби Полтавщини
Головним управлінням Держпродспоживслужби у Полтавській області протягом 2020 року проведено 87 заходів державного нагляду (контролю) щодо додержання суб’єктами господарювання вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів на території Полтавської області, з них 4 планових заходи та 83 позапланових на підставі звернень фізичних осіб про порушення, що спричинило шкоду їх правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю.
Серед перевірених суб’єктів господарювання, порушення вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів встановлено у 21 випадку, про що складено відповідні акти. Перевірено продукції на суму 38774,85 тис. грн., з якої забраковано на суму 750,77 тис. грн.
У ході роботи зі зверненнями від споживачів отримано 699 заяв та скарг. Вимоги споживачів задоволено у 356 випадках та надано 271 кваліфікованих роз’яснень.
Аналіз одержаних звернень громадян свідчить, що, як і в минулі роки, найбільша їх кількість стосується якості побутової техніки, а також, неналежний рівень надання послуг з гарантійного обслуговування таких товарів.
З метою зменшення кількості звернень громадян, а також для більшої обізнаності споживачів і підприємців, Управлінням висвітлюються норми законодавства у сфері захисту прав споживачів у засобах масової інформації, організовуються та проводяться семінари для уповноважених осіб відділів з питань захисту прав споживачів при органах місцевого самоврядування, для суб’єктів господарювання.