Міжнародний Форум «Реклама XXI Сторіччя. Стандарти недискримінаційної реклами»
25 жовтня 2018 року ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами в партнерстві з Міністерством соціальної політики України та Представництвом Фонду ім.Фрідріха Еберта в Україні було проведено Міжнародний Форум «Реклама XXI Сторіччя. Стандарти недискримінаційної реклами».
Форум зібрав разом експертів міжнародних професійних рекламних об’єднань, провідних фахових асоціацій України, представників органів влади, рекламних агенцій, бізнесу, дослідницьких центрів та громадських діячів з метою обговорення новітніх тенденцій в рекламі.
На Форумі представники Європейського Альянсу по стандартам в Рекламі обговорювали останні тенденції європейської політики в сфері регулювання рекламної галузі. До уваги учасників були представлені результати досліджень щодо сприйняття реклами які були проведені Асоціацією Рекламних стандартів, Великобританією (ASA) та компанією Kantar TNS (Україна).
Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області на Форумі представляла начальник відділу контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю Управління захисту споживачів Олена Панова.
Слід зазначити, що протягом поточного періоду Головним управлінням Держпродспоживслужби в Полтавській області було виявлено 51 порушення законодавства про рекламу, накладено 41 штраф на суму понад 72 тис. грн. Серед виявлених порушень 9 випадків стосувались дискримінаційної реклами.
Сучасна реклама стала частиною соціального життя суспільства. Вона відіграє значну роль в формуванні суспільної думки, здатна формувати та підтримувати гендерні стереотипи в масовій свідомості. Саме тому, дуже важливо відповідально ставитися до змісту рекламного контенту.