Реклама про знижки, або на що звертати увагу споживачу!
Пройшло майже два місяці літа. І ми все частіше звертаємо увагу на яскраві вітрини магазинів з рекламними лозунгами «Літні знижки» «SALE-50 % на літній асортимент», «Акція!», «Літній розпродаж»,тощо. Основне завдання реклами — спонукати до купівлі даного товару певного споживача Як не попасти споживачу на «гачок» недобросовісної реклами?
Слід зазначити, що відповідно до Закону України «Про рекламу», є певні вимоги щодо розповсюдження даної рекламної інформації, а саме:
– реклама про знижку цін на продукцію, про розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару;
– реклама про проведення конкурсів, лотерей, розіграшів, призів заходів рекламного характеру тощо повинна містити інформацію про строки та місце проведення цих заходів та вказувати інформаційне джерело, з якого можна дізнатися про умови та місце проведення цих заходів.
У випадках, коли реклама розповсюджується з порушенням вимог Закону України «Про рекламу», споживач має право звернутись до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області за адресою: вул. Воскресенський узвіз, 7, м.Полтава, 36020, тел. (0532) 60-66-47, e-mail: pol_gydpss@polvet.gov.ua, тел. Управління захисту споживачів: (0532) 54-57-59.