Навчання спеціалістів консультативно-інформаціонної служби «гаряча лінія»
27.03.2018 року начальником відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області Денисом Калашником проведено навчання спеціалістів консультативно-інформаціонної служби «гаряча лінія», з метою надання споживачам консультацій та роз’яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів
Навчання проведено у відповідності до п. 14 Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, затвердженою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 року № 983-р, за участю працівників комунально-бюджетної установи «Обласний контактний центр» Полтавської обласної ради та представників громадських об’єднань.
Спеціалістам консультативно-інформаціонної служби «гаряча лінія» було детально роз’яснено основні тези Закону України «Про захист прав споживачів», зокрема, ознайомлено з правами та обов’язками споживачів. Були наведені конкретні приклади, надані поради, які у подальшому дозволять захистити права споживачів.