Про Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів під час роботи деяких закладів фізичної культури і спорту на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)
Відповідно до постанови Головного державного санітарного лікаря № 28 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у деяких закладах фізичної культури та спорту на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 26.05.2020 р, бслуговування в спортивних (тренажерних) залах, фітнес-клубах та спортивних майданчиках для командних (парних) занять (окрім занять національних збірних) здійснюється з урахуванням тимчасових рекомендацій. А саме:
- Перед початком зміни проводиться температурний скринінг усім працівникам закладів.
Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань, не допускаються до виконання обов’язків.
- Усім відвідувачам проводиться температурний скринінг при вході до закладу.
Особам, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань, відвідування заборонено.
- Дозволяється одночасне перебування клієнтів у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали для індивідуальних занять та однієї особи на 5 квадратних метрів площі зали для групових/командних занять (не більше 10 осіб у групі).
Проведення групових/командних занять проводиться виключно за попереднім записом.
- На вході до закладу організовується місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів. Доцільно розмістити яскравий вказівник про необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка тощо).
У зонах проведення занять розміщуються додаткові антисептики в невеликій тарі, паперові рушники, а також контейнери (урни) для їх утилізації та нагадування для клієнтів щодо необхідності дотримання гігієни, дезінфекції рук та спортивного інвентарю після використання. Заходи індивідуальної профілактики та протиепідемічні заходи, шо впроваджені в закладі доцільно періодично транслювати на екранах/оголошувати в місцях проведення занять.
- На період карантину забороняється:
використання багаторазових (тканинних) рушників;
розміщення в доступі клієнтів рекламних брошур, журналів та інші поліграфічних матеріалів;
функціонування басейнів;
функціонування спа-зон та надання послуг масажу;
функціонування фітнес-барів;
функціонування дитячих кімнат;
одночасне використання багатофункціональних тренажерів кількома відвідувачами;
проведення групових занять для понад 10 осіб та інших групових занять, що передбачають безпосередній фізичний контакт;
проведення групових занять для дітей віком до 14 років;
видача багаторазових рушників клієнтам.
- Необхідно обмежити одночасне використання роздягалень та душових кабін на рівні не більше 50%, не відкриваючи для використання клієнтами кожну другу шафу для роздягання/душову кабіну та нанести відповідні позначки.
Кількість клієнтів, що одночасно перебувають у закладі повинна враховувати та не допускати потенційне скупчення в зонах роздягалень, санітарних та адміністративних зонах.
- Тренажери для кардіо-занять, що передбачають тривалий цикл використання одним клієнтом повинні бути розміщені з інтервалом не менше 2,5 метри один від одного.
- Працівники закладів повинні бути одягнені в медичну маску або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички (ЗІЗ).
Після кожного зняття ЗІЗ та одяганням чистої маски/респіратора, одноразових рукавичок працівник повинен ретельно помити руки з милом або обробити антисептичним засобом.
Адміністрація закладу повинна провести навчання серед працівників щодо правил використання ЗІЗ, їх утилізації та забезпечити контроль над дотриманням цих правил.
- Суб’єкт господарської діяльності повинен забезпечити:
працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
навчання серед працівників щодо правил використання ЗІЗ, їх утилізації та контроль над дотриманням цих правил;
постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах;
інформування щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;
дезінфекцію поверхонь не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять;
вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше, ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни;
провітрювання/кондиціонування приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям та кожні дві години протягом дня;
централізований збір використаних 3ІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією;
тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).
- Працівники повинні:
регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 2 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань – кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.
Тож, дотримуємося цих тимчасових рекомендацій і не наражаємо себе і оточуючих на небезпеку. Будьте здорові!