Семінар-тренінг на тему «Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадським суспільством»
Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів разом з громадською організацією «Українська асоціація маркетингу» 7-8 червня 2018 року було проведено семінар на тему «Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадським суспільством».
Учасники семінару ознайомились з відеопрезентаціями по темах «Наскрізна реалізація державної політики забезпечення рівних прав та можливостей», «Звіт британського Управління рекламних стандартів та кращі світові реклами останніх років», «Світовий досвід співпраці громадського суспільства та влади щодо попередження проявів дискримінації в рекламі».
Крім того, начальник відділу гендерної політики Міністерства соціальної політики, Наталія Богданова поділилася досвідом Міністерства соціальної політики України в попередженні появи дискримінаційних практик в рекламі. Розповіла про діяльність Експертної ради з протидії дискримінації за ознакою статі при Міністерстві соціальної політики України.
Президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу, Голова Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, Ірина Лилик, ознайомила з основними положеннями Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі та ІГКР.
Під час тренінгу учасники семінару виконували практичні вправи на критерії дискримінаційної реклами та на написання прикладів експертних заключень.
Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області на семінарі представляла начальник відділу контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю Управління захисту споживачів Олена Панова.
В ході дискусійної бесіди були обговорені проблеми, які виникають в ході моніторингу рекламних засобів при фіксації порушення законодавства про рекламу, відбувся обмін досвідом з колегами з інших областей України.
Крім того, начальником відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства Департаменту захисту споживачів Олегом Кобельковим спільно з головним спеціалістом вищезазначеного відділу Юрієм Сахно були надані методичні рекомендації щодо порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу.
Слід зазначити що прояви сексистської реклами можна було спостерігати і на рекламних засобах Полтавської області. Протягом 2017 року за розповсюдження сексистської реклами Головним управлінням Держпродспоживслужби Полтавської області протягом 2017 року було накладено 6 штрафів на загальну суму 10645 грн., які сплачено в добровільному порядку.