Чи є гарантія на взуття і скільки вона діє: пояснення фахівців
Купуючи собі взуття, не всі покупці переймаються питанням про гарантію. А даремно, оскільки бувають випадки, коли взуття псується буквально за декілька днів. Що ж робити в такій ситуації?
У грудні минулого року до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області надійшло звернення від мешканця м. Лубни щодо відмови продавцем у поверненні коштів за взуття, яке мало істотні недоліки, що виникли з вини виробника та придбане 5 днів тому.
Представник магазину відмовив у повернення коштів, аргументуючи свої дії відсутністю гарантії на це взуття.
Споживачам потрібно пам’ятати, що взуття належить до товарів, на які в обов’язковому порядку має встановлюватися гарантійний строк. Відповідно до державного стандарту України (ДСТУ) на все взуття повсякденного вжитку виробник дає гарантію не менш як тридцять днів від дня продажу в роздрібній мережі чи від початку сезону.
Спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області провели роз’яснювальну роботу як зі споживачем так із суб’єктом господарювання. У результаті – споживач і суб’єкт господарювання досягнули домовленості та вирішили питання. Кошти за взуття споживачу повернули.