Як не допустити сексистської реклами – тренінг на Закарпатті
Фахівці Управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області беруть участь у триденному тренінгу у місті Берегове Закарпатської області.
Мета навчань – не допустити появи сексистської реклами на телебаченні, радіо, білбордах, соцмережах, магазинах та інших громадських місцях.
Організували тренінг для представників регіональних управлінь Держпродспоживслужби – Центральний Секретаріат Індустріального Гендерного Комітету з Реклами і Представництво Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.
Серед спікерів – Ірина Лилик, голова Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, Олена Бучинська, очільниця Київського Регіонального Представництва Індустріального Гендерного комітету з Реклами. Відкрив тренінг Віталій Дудін, Представник Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.
Виступаючі розповіли фахівцям з реклами про реалії роботи під час війни росії проти України, наголосили, чому реклама – одна із основних і складних частин комплексу маркетингових комунікацій.
Під час тренінгу присутні розглянуть питання використання сексистського контенту в соціальній рекламі та у комунікаціях волонтерських об’єднань, обговорять спільні дії з підготовки Звіту про виконання Закону України «Про рекламу» для представлення у верховній Раді, намітять план співпраці на 2023 рік.
Також у робочих групах між фахівцями Держпродспоживслужби, які здійснюють контроль у сфері реклами, відбудуться практичні вправи та «Гарвардські дебати». Це дасть можливість оцінити рівень знань застосування на практиці стандарту недискримінаційної реклами України.
Довідково: Сексистська реклама (дискримінаційна) – це реклама, що за ознакою статі принижує гідність людей, яких зображує, чи споживачів реклами; транслює стереотипні уявлення про інтелектуальні, фізичні, соціальні чи іншого роду переваги однієї статі над іншою; тиражує стереотипні ролі, що обмежують свободу життєвого вибору людини; використовує людину як сексуальний об’єкт з метою привернення уваги споживачів; чи демонструє фізичне насильство представників однієї статі над іншою. В Україні забороняється розповсюдження реклами, яка є дискримінаційною за ознакою статі.