Щодо попередження появи сексистської реклами!
Громадською організацією «Українська асоціація маркетингу» за підтримки Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні спільно з Індустріальним Гендерним комітетом з Реклами було організовано та проведено семінар для представників Держпродспоживслужби на тему «Стратегічна сесія:консолідація зусиль ІГКГ, ДПСС, ГО суддів щодо попередження появи сексистської реклами».
Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області на семінарі представляла начальник відділу контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю Управління захисту споживачів Олена Панова.
На семінар було запрошено суддю Верховного суду, президента ГО «Всеукраїнська Асоціація Жінок-Суддів» Надію Стефанів, яка розповіла про особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі.
Також, запрошені на семінар мали можливість ознайомитися з Посібником для судів, над яким працювали експерти Української асоціації маркетингу, Індустріального гендерного комітету по Рекламі та Всеукраїнської асоціації Жінок-Суддів , метою якого є узагальнення досвіду розгляду судових справ в Україні щодо визнання реклами дискримінаційною за ознакою статі, та такою що нехтує етичними, гуманістичними нормами, правилами пристойності, а також надання практичних рекомендацій суддям.
Відбувся обмін досвідом в цій сфері між територіальними органами Держпродспоживслужби.
Підсумком семінару стала теза, що формування культури споживання реклами повинно відбуватись на основі фахової етики, взаємоповаги та діалогу зацікавлених сторін (замовників реклами, виробників, споживачів). Учасники семінару отримали Сертифікати.