Що робити якщо порушені права споживача?
Якщо Ваші права споживача порушено, Ви маєте право звернутися з відповідною заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області (вул. Воскресенський узвіз, 7, м. Полтава, 36020, E-mail: pol_gydpss@polvet.gov.ua). У заяві необхідно зазначити інформацію про найменування суб’єкта господарювання (прізвище, ім’я та по-батькові фізичної особи-підприємця або найменування юридичної особи) та його адресу, про заподіяну шкоду Вашому життю чи здоров’ю, а також у зверненні зазначити, які саме Ваші права порушено, додати копії необхідних документів: копії розрахункових документів, договорів, квитанцій, обґрунтоване звернення до суб’єкта господарювання із зазначенням Ваших вимог з відміткою про вручення чи квитанцією про направлення поштою, відповідь на Ваше звернення (за наявності) та інших документів, що стосуються порушеного питання.
Для отримання консультацій та роз’яснень у період запровадження карантинних заходів, звертайтеся до Управління захисту споживачів щоденно з понеділка по четвер: з 8.00 до 17.00, п’ятниця з 8.00 до 15.45 обідня перерва: з 12.00 до 12.45 за номером телефону (0532) – 54 – 57 -59 (Управління захисту споживачів).