Вирішуємо проблемні питання споживачів
У листопаді минулого року до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області надійшло звернення від мешканки Полтавської області щодо порушення її прав як споживача. Заявниця скаржилася, що після придбання товару неналежної якості, їй у магазині не замінили телефон на аналогічний з числа наявних у продавця.
А саме: у жовтні 2022 року вона придбала в одному із магазинів з продажу електроніки у м. Хорол мобільний телефон Apple iPhone вартістю 22499 грн.
Через декілька годин після придбання телефону заявниця з’ясувала, що телефон не вмикається, тому вона звернулась до магазину, де був придбаний даний телефон. Там були складені заява та акт про приймання товару для оцінки та обслуговування.
Відповідно до акту виконаних робіт складеного сервісним центром, телефон підлягає заміні.
Однак, магазин відмовив споживачці у задоволенні її вимоги щодо заміни телефону на новий аналогічний, проте запропонув інший телефон, який був у використанні.
З огляду на викладене, а також враховуючи рішення Уряду щодо припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», спеціалісти Головного управління здійснили відповідну роботу для повного та всебічного розгляду звернення заявниці та забезпечення захисту її прав як споживачки в умовах воєнного стану.
За результатами проведеної роботи наразі між споживачкою та магазином з продажу електроніки врегульовано взаємовідносини – заявниці замінено придбаний товар неналежної якості на новий аналогічний.
Магазин з продажу електроніки повідомив Головне управління про те, що за згодою заявниці, ій було надано новий аналогічний телефон Apple iPhone. Зазначену інформацію також особисто підтвердила і заявниця.