Електронне звернення громадян
Електронне звернення громадян
Інформуємо Вас про те, що відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.
Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.
Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надісланні електронного звернення не вимагається.
З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.
Електронний підпис — це електронні дані, які забезпечують цілісність документів та ідентифікують особу. Електронний підпис може зберігатися у вигляді MobileID, підпису на ID-картці, підпису на «токені» чи захищеному носії інформації.
Ст. 17, 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 №2155-VІІІ (зі змінами) регулює порядок використання електронних довірчих послуг та кваліфікованої електронної довірчої послуги створення, перевірки та підтвердження кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Документ із накладеними ЕЦП складається з декількох файлів:
– оригінал документа, файл PDF;
– файл підпису документа.p7s (або інший формат, затверджений державними вимогами до підписання даних).
Звертаємо Вашу увагу, що достовірність електронного підпису встановлюється через вебпортал «Дія».
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто вам із відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження.
Зразки подання звернень:
Контактна інформація для надсилання звернень:
|
|
|
|
УВАГА!!! Дане звернення адресується до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області. Звертаємося у випадку, якщо суб’єкт господарювання, який порушив права споживача здійснює свою господарську діяльність в межах Полтавської області.