Захист прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг: результати за 9 місяців 2025 року
Головним управлінням Держпродспоживслужби у Полтавській області за 9 місяців 2025 року проведено 19 позапланових заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства щодо захисту прав споживачів у сфері надання житлово-комунальних послуг на підставі звернень фізичних осіб.
За результатами проведених перевірок встановлено порушення норм чинного законодавства у 7 випадках, про що складено відповідні акти та направлено приписи щодо усунення виявлених порушень, а також накладено 4 адміністративно-господарські санкції на суму 11,8 тис. грн. Притягнуто до адміністративної відповідальності 3 осіб та накладено адміністративні стягнення.
У ході роботи зі зверненнями громадян отримано 857 заяв щодо можливого порушення прав споживачів. Вимоги споживачів задоволено у 372 випадках, надано 463 кваліфікованих роз’яснення та матеріали 22 звернень надіслано за належністю.
У звітному періоді в результаті проведеної роботи повернуто кошти споживачам в сумі 92,8 тис тис. грн.
