Зустріч з полтавськими активістами щодо тарифів «Полтаватеплоенерго»
20 листопада 2025 року фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області провели робочу зустріч із громадськими активістами Полтавщини, яких турбують питання можливих порушень у формуванні та застосуванні тарифів ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго».
Учасники заходу порушили тему нарахувань за абонентське обслуговування, постачання теплової енергії, гарячої води та дотримання підприємством вимог чинного законодавства щодо тарифоутворення.
Фахівці Головного управління наголосили, що Держпродспоживслужба здійснює контроль та реагує на звернення громадян виключно в межах компетенції, визначеної законодавством. І надали роз’яснення щодо меж повноважень служби у сфері державного регулювання цін, здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо формування, встановлення та застосування тарифів, а також щодо порядку реагування на звернення громадян.
Водночас, у зв’язку з обмеженнями воєнного стану (постанова КМУ № 303 від 13.03.2022), проведення державного контролю має певні законодавчі рамки.
Довідково: за період 2024–2025 років до Головного управління надійшло 187 звернень громадян з питань житлово-комунальних послуг, зокрема щодо постачання теплової енергії, гарячої води та абонентського обслуговування ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» у містах Полтава та Кременчук.
За результатами їх опрацювання проведено 67 позапланових перевірок ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго». У ході проведення перевірок встановлено порушення у 100% випадків. У результаті накладено штрафні санкції як на підприємства, так і на посадових осіб.
Спеціалісти Головного управління підтвердили відкритість до діалогу з громадськістю. І надалі працюватимуть над захистом прав споживачів та забезпеченням прозорості у сфері житлово-комунальних послуг.

