Контроль реклами: захист прав споживачів у Полтавській області
Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області постійно забезпечує реалізацію державної політики щодо дотримання законодавства про рекламу та захисту прав споживачів. Це стосується як зовнішньої та внутрішньої реклами у місцях продажу, так і реклами в Інтернеті, на платформах спільного доступу до відео та інформації.
Особлива увага приділяється рекламі щодо зниження цін на товари та послуги:
- непродовольчі товари (одяг, взуття, електро- та побутова техніка, парфумерія, ювелірні вироби та ін.),
- продовольчі товари,
- послуги закладів дозвілля, ресторанного господарства, спортивних клубів, фінансових установ тощо.
У 2025 році за результатами проведеного контролю встановлено понад 160 порушень законодавства про рекламу. Із них 50 випадків стосувалися реклами знижок і розпродажів. Найпоширенішими порушеннями були:
- відсутність інформації про місце проведення розпродажу та дати його початку і закінчення,
- відсутність відомостей про розмір знижки або співвідношення нової ціни до попередньої.
Посадові особи Головного управління склали відповідні протоколи та порушили справи про порушення законодавства, забезпечуючи захист прав споживачів і дотримання вимог реклами на ринку Полтавщини.
