«Чорна п’ятниця» – на що звернути увагу!
Наближається «чорна п’ятниця» – більшість продавців прогнозують шалені знижки й вигідні пропозиції на різноманітні товари, при цьому багато магазинів насправді не роблять у цей день знижок, а лише імітують їх.
Бачите на ціннику привабливі «-90%», але насправді дуже часто ця цифра зовсім не означає, що таку знижку було зроблено від попередньої ціни. Багато не надто сумлінних продавців просто зазначають як попередню значно вищу ціну, ніж ця річ коштувала ще вчора, і пишуть «-90%», щоб привабити покупця.
Відповідно до Закону України «Про рекламу» реклама про зниження ціни на товар, про розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення дії знижки ціни на товар, розпродаж, а також про співвідношення розміру нової ціни до попередньої ціни реалізації товару або про розмір знижки.
В аудіальних медіа така реклама повинна містити зазначення джерела інформації, з якого можна дізнатися про умови надання знижок або проведення розпродажу.
Отже, не ведіться на спокусливий відсоток знижки, обов’язково перевіряйте інформацію, порівнюйте ціни у магазинах та на різних сайтах, щоб знайти найкращу пропозицію.
Якщо порушено Ваші права споживача реклами, Ви маєте право звернутися з відповідною заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області (36000, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7, е-mail: pol_gydpss@polvet.gov.ua
Вдалих покупок!
