Як захистити права споживача: повернення взуття належної якості
З приходом перших холодів ми мимоволі замислюємось про те, як зберегти тепло своїх ніжок, та вибір комфортної і головне якісної пари взуття. Адже взимку від правильного вибору взуття залежить не лише настрій, а й здоров’я.
Досить часто покупець опиняється в ситуації, коли зовні якісне та цілком нове взуття виявляється незручним уже після примірки вдома.
Закон України «Про захист прав споживачів» визначає, що споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням за таких умов:
- з дня купівлі пройшло на більше 14 днів;
- товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також розрахунковий документ.
Щоб уникнути непорозумінь, перевіряйте взуття в магазині уважно. Завжди зберігайте розрахунковий документ – це ваш головний доказ придбання товару.
Захистити свої права не складно, якщо знати основні правила та вміти ними користуватися.
