Захищаємо порушені права споживача
У квітні поточного року до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області надійшло звернення від мешканця області про те, що він придбав у грудні 2023 року телевізор вартістю 15498 грн. Гарантійний термін придбаного телевізора складає 24 місяці. У березні 2024 року в межах гарантійного терміну з‘явилася несправність телевізора – погіршення якості зображення.
Адміністрація магазину відмовилась від задоволення прав споживача при придбання ним товару неналежної якості.
Спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області надали консультаційну допомогу споживачу у складанні письмової скарги до суб‘єкта господарювання.
У результаті, адміністрація магазину ініціювала проведення діагностики придбаного товару сервісним центром, у ході якої було встановлено суттєві недоліки товару, які не підлягають усуненню, споживачу були повернути кошти у розмірі 15498 грн.
Звертаємо увагу споживачів, що необхідною умовою для захисту своїх прав є наявність документів, що підтверджують придбання товарів (розрахунковий документ) та гарантійні зобов‘язання виробника (гарантійний талон).
