Споживач має право на обмін товару належної якості
У вересні 2025 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області надійшло звернення від мешканки області щодо відмови продавцем в обміні придбаного спортивного костюма належної якості на аналогічний або в поверненні сплачених коштів.
Фахівці Управління надали споживачці роз’яснення норм чинного законодавства, в результаті чого заявниці повернуто грошові кошти у розмірі 1350 гривень.
Нагадуємо: відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Обмін товару можливий протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня купівлі (якщо інший строк не оголошено продавцем). У разі відсутності необхідного для обміну товару, споживач має право:
- придбати інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
- розірвати договір купівлі-продажу та отримати назад кошти у розмірі вартості поверненого товару;
- дочекатися надходження потрібного товару для здійснення обміну.
У разі порушення Ваших прав як споживача, звертайтеся до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області:
Адреса: м. Полтава, узвіз Воскресенський, 7
Телефон: (0532) 54-57-59
Електронна пошта: pol_gydpss@polvet.gov.ua
